VALENTINES FROKOST

Categories Matlaging
valentines pizza
valentines
Her kommer det en superenkel Valentines frokost (eller lunsj) som du kan mekke på under 30 minutter. Den smaker veldig godt og ser veldig fint ut.
valentines pizza
Dette trenger du:
Pizzabunn
1 banan
1 pk bringebær (250g)
1/2 pk Philadelphia (400 g)
valentines pizza
valentines pizza
valentines pizza
Slik gjør du det:
Skjær ut et hjerte av pizzadeig
Rull opp kantene
Smør med Philadelphia ost
Legg på banan og bringæbær
Sett i ovnen 200 C i 15-20 min
valentines pizza
valentines pizza
Serveres med sjampagne, brus, litt honning eller vaniljesaus.
Velbekomme!
signature lena
Flere lignende artikler:

8 kommentarer

8 thoughts on “VALENTINES FROKOST

    1. du må smake før du dømmer. Nordmenn er tilbake i tid på dette ca 30 år. Søt pizza har alltid eksistert i mitt hjemland, men bare nå i 2022 har Pizzabakeren begynte å lage søt pizza. Gå på meny hos dem og sjekk. Det er SYKT godt og du må seriøst smake først. Man kan ikke spise det samme hele livet, det er lovt med variasjon ( jeg er veldig heldig med kjæresten som er åpen for alle slags nye matretter jeg kokkelere)-

      1. Haha.. du lurer ikke meg, pizzabunn er brøddeig, og jeg er en av dem som ikke synes noe om banan på brød. Jeg spiser alt unntatt blodmat. Det er veldig godt med oksetestikler, har du prøvd det? Og jeg anbefaler pannekake med banan, jordbær og sjokoladesaus – jeg kan garantere at du vil like det bedre enn banan på stekt brøddeig 😜

        1. jeg vet hva pannekaker er. prøver gjerne oksetestikler om det er godt. Mye bedre enn å tygge påpannekaker hele sitt liv uten å smake noe annet. kjedelig bruuuhhh og veldig norsk- man velger den tryggeste og mest kjente. Men det er ikke meg da 😉 Kos deg med pannekakene (russere spiser dem med kaviar btw:P) 🙂

          bananabrød btw er også digg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.