VARMT OG STILIG

Categories Mote og Hudpleie

høst outfit blazer

Jeg liker godt forskjellige kleskombinasjoner. Nå har det blitt kaldere i luften og jeg prøver å kle meg både stilig og varmt. Her kombinerte jeg chiffong kjole med varm vest og blazer. Det er både stilig og varmt.
Når du prøver å holde på varmen så det er veldig lurt å bruke flere lag med klær. Dog det var ikke så veldig nødvendig, siden det ble +15 grader utover kvelden og jeg følte meg utrolig varm, men skal huske det til senere og bruke flittig.
høst outfit blazer
Blazer- AliExpress
Vest-HM
Kjole- HM
Boots- HM
Veske- Guess
høst outfit blazer
høst outfit blazer
høst outfit blazer
Kjenner at jeg gleder meg ikke til vinteren, brrr.

Liker dere stylingen? Er det kaldt nå hos dere?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “VARMT OG STILIG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.