GRESSKAR JAKT

Categories Hverdagen

gresskar veishålen

Forrige lørdag dro vi ut til Veisholen Gård som vi er så heldige å ha her på Jæren. De pynter alltid så fint til Halloween og selger utrolig flotte gresskar. Jeg elsker å dra ut dit og finne noen vakre gresskarer til bordpynt, og noen gresskar som jeg kan lage mat med.
veishålen
veishålen
veishålen
veishålen
veishålen gård
veishålen
Jeg liker å lage diverse retter med gresskar. Denne gangen landet jeg på et stort gresskar som vi skal skjære ut til Halloween, to små gresskar som jeg laget salat og boller med, og et større gresskar som blir til pumpkin pie og gresskar suppe.
Jeg gleder meg til Halloween og skal servere gresskar suppe nå til helga.

Har dere startet gresskar jakt? 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GRESSKAR JAKT

  1. Kjøpte årets første gresskar på fredag. Så da blir det suppe, pai og kanskje muffins. I fjor lagde jeg snacks av gresskarfrøene. Tiden får vise om det blir i år også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.