SØNDAGS-STEMNING ☕🤎

Categories Hverdagen
frokost
laget meg deilig frokost
I dag skulle jeg ta bilder, lage flere reels og jobbe litt, men valgte å ligge i senga og kose meg med film og favorittbamse 🤎
Det er slik det er. Jeg er sykemeldt og må nok ta ting med ro i en periode fremover.
Det er ganske demotiverende å tenke på at jeg kollapset igjen
Meg som begynte nytt liv i januar og planlagte og holdt mine planer og alt fungerte bra
lenalykke
Morgen Selfie
frokost
Sånn går det av og til. Det blir nok rolig for meg i en periode.
Hva gjør dere på nå i helga?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SØNDAGS-STEMNING ☕🤎

  1. Er nok best å ta det med ro, ja..og ta vare på deg selv 😊
    Her har det vært ei fin helg.. lang roadtrip sammen med broren min i går – og bare sløving og kos hjemme i dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.