VELDIG DEMOTIVERENDE

Categories Hverdagen
frokost
I dag skulle jeg ta bilder, lage flere reels og jobbe litt, men valgte å ligge i senga og kose meg med film og favorittbamse. Det er slik det er.
Jeg er sykemeldt og må nok ta ting med ro i en periode fremover. Det er ganske demotiverende å tenke på at jeg kollapset igjen. Meg som begynte nytt liv i januar og planlagte og holdt mine planer og alt fungerte bra.
Sånn går det av og til. Det blir nok rolig for meg i en periode.
Hva gjør dere på nå i helga?
signature lena

 

10 kommentarer

10 thoughts on “VELDIG DEMOTIVERENDE

  1. Viktig å lytte til kroppen og jeg håper du kommer deg snart i form igjen. Denne helgen er stille og rolig og bare familiekos, akkurat slik jeg liker helgene ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.