VI HOPPER I DETTE, KLUKK KLUKK🐥

Categories Hverdagen

 

God dag

Nå er det PÅSKEFERIE! Vi hopper i den bare, eller rusher i den, eller løper i den. Klukk klukk.

I går ettermiddag har vi vært i byen med ei venninne og filmet reels og laget disse morsomme bildene. Jeg lå nede i bakken mens vi tok bilder og ble nesten påkjørt av drosje (stakkars drosjesjåfør).

 

 

 

 

 

 

Nå ble det sein påskefrokost, masse kos med film, trening og tur, så middag og så skal vi ut på noe spennende ( det kommer såklart en oppdatering).

Jeg har masse planer, selv om jeg skulle ønske min Påske så slik ut:

 

 

Men jeg vet innerst inne at jeg vil angre så fælt om jeg bare sløser Påsken bort på serier og sløving. Derfor ønsker jeg aktiviteter, tur og roadtrip. Alt sammen, med serier og kos innimellom.

Fortell meg gjerne hva er dine planer for dagen?

Klukk klukk, klem fra meg, husk å kose deg masse

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “VI HOPPER I DETTE, KLUKK KLUKK🐥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.