VI TESTET OLIVIA VS EGON🍕

Categories Hverdagen

 

NÄ har jeg brukt min fÞrste ferieuke pÄ Ä vÊre ute og teste nye steder. PÄ tirsdag har vi vÊrt pÄ den nye Olivia i VÄgen.

Olivia ligger i Mathallen og er en del av den. Jeg mĂ„ si det var greit opplevelse: hyggelige ansatte, god “hvitt” pizza med sjĂžmat og appelsinjuice, og masse god stemning.

Noen folk mener at Olivia er mye bedre enn Egon. Jeg  fikk hÞre til og med om historier nÄr damene dumpet menn som inviterte dem til Egon pÄ fÞrste date.

Jeg har ingen formening om Egon, men generelt her i Stavanger og Sandnes er Olivia bedre. Jeg gÄr kun til Olivia nÄ.

 

Jeg liker interiÞr, mat og stemningen pÄ Olivia. Kanskje Egon har bedre matuvalg siden Olivia fokuseres pÄ italiensk mat, men jeg liker flere retter pÄ Olivia sÄ dette er ganske fint.

bestisen <3

 

 

Hva foretrekker du? Olivia eller Egon?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.