VI TESTET “SPIS UTE UGÅ”!

Categories Hverdagen

 

lenalykke

 

På tirsdagen dro vi ut og testet “Spis ute ugå” i Stavanger. Det er et arrangement som skjer hver høst og vår hvor matretter koster rundt 100nok, slik at flere kan dra ut på restaurant. Dette synes jeg er alltid kjekt.

 

Vi dro på Olive Tree – en italiensk restaurant i Stavanger for å teste ut biff med grønnsaker i rødvinsaus. Den smakte kjempegodt, jeg gir den terninkast 5, siden biffen kunne vært enda mer mør, men alt i alt var den veldig god.

 

 

lenalykke

olive tree

 

lenalykke

 

olive tree

 

Jeg elsker å være ute og kose meg, det er ingen hemmelighet. Jeg skulle ønske jeg hadde både tid og muligheter til å gjøre det oftere. Om jeg skulle velge hvor ofte jeg kunne spise ute, så gjerne et par ganger i uke, med en bedre middag på lørdager og lengre kos ute. Det er så koselig og deilig. En dag vil jeg helt sikkert ha et slik liv hvor jeg kan unne meg dette. Men imens synes jeg at det er veldig koselig at det finnes slike tilbud.

 

Vi vurderer å prøve et sted til n¨å til uke.

 

Liker dere å spise ute?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.