VINTEREN 2021 OPPSUMMERT

Categories Hverdagen

snø

 

Året 2021 har nettopp startet, men hele vinteren er over. 2020 hadde fantastisk slutt for vår familie. Januar startet greit, men det var ikke en begivenhetsrik periode.
Om jeg skulle velge slagord for vinteren 2021 så skulle det vært et kort ord: JOBB
Jeg jobbet, jobbet, og jobbet, og jobbet igjen, Både på fast jobben min, og med blogg og insta. Vi hadde lite tid å pleie forholdet og lite tid til å treffe venner eller gjøre noe annet, men det gjør vel ikke noe i corona tiden.

Våren er jeg ganske spent på, siden vi holder på med flere prosjekter som jeg legger mye tid i, så vi får se hvordan det vil gå. Håper det blir tid til kjærlighet og familie for der har vi også noen prosjekter på gang. Så nå kan våren bare komme!

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.