VINTERSALG INNKJØP

Categories Mote og Hudpleie

lenalykke vinter

 

 

Vintersalg er her og jeg har handlet masse. Rett og slett. Jeg har nå det jeg trenger både til vinter og vår, så nå skal det bli en liten shopping pause her.

Her er godbitene jeg sikret meg:

Blazerkjole

Blazerkjoler er veldig unike og passer til alt. Jeg har en i hvitt og elsker den!

Den ble hyppig brukt flere steder og jeg sikret meg denne i fuksia farge

Skikkelig fresht og fint!

 

kjole HM

sko zalando

kjolen er fra HM sko fra Zalando

 

Kort Blazer

Kort blazer kan brukes med dongeri som casual, med skjørt eller dressbukser som office stil mm

Det er veldig stilig og jeg er sikker på at den vil passe meg fint

 

blazer HM

 

 

Stripete genser

Det ble genser fra HM på meg, også kjøpte jeg svarte bukser med høyt liv

Jeg tenker at dette blir veldig fint

 

stripete gengser HM
genser fra HM
Bukser fra Na-kd

 

Ellers kjøpte jeg en hel del undertøy, topper, smykker, veske, og ny pysjamas som vil passe fint til vår

 

Gleder meg til å få alt inn i hus!

 

Hva likte du best?

2 kommentarer

2 thoughts on “VINTERSALG INNKJØP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.