BUCKET LIST 2023

Categories Hverdagen

 

 

Nå er 2023 her veldig snart,

så  her kommer det ting som jeg vil absolutt gjerne gjøre. Hold på hatten for det kommer flere ting.

 

Reise

Dette kommer som wow fordi jeg hater å reise, men halo, i 2023 vil jeg reise. Jeg reiser så sjeldent og det er så kjedelig. Jeg bare sitter hjemme og det gidder jeg ikke lenger

Planen er å reise: om så til naboby, eller til SPA i naboby, eller til Nord Norge, whatever, fordi jeg har laget meg en liste

Mest av alt vil jeg reise og besøke mamma og familien, så det er den store planen i år

 

 

 

Trene

Jeg vil på alvor trene, ikke bare hjemme, men gå på treningssenteret fast

Jeg har kjøpt meg abonnement allerede i fjor sommer, men har ikke vært der nå på flere måneder

Dette er mitt største mål fordi jeg kjenner på behovet å trene, få endorfiner og elske kroppen min enda mere

 

 

 

 

Være mer sosial

Når jeg tenker på hvor mye jeg satt inne og ikke gjorde noe så grøsser jeg skikkelig

Jeg ønsker å være mer sosial, reise og feste med venninner, treffe nye folk og endelig ha det gøy!

 

 

 

Kjøpe meg et hus

Til sommeren blir frøken ferdig på skolen her, så det er på tide for meg å bevege meg mot den store byen og kjøpe noe i Sandnes eller Stavanger

Jeg sier “noe”, men jeg drømmer om et hus

Så målet er et hus, så får vi se

 

 

Dyrke Kjærlighet

Det er veldig viktig og det var litt lite fokus på i 2022

Jeg skal få masse kjærlighet i 2023, det er jeg sikker på

 

 

Hva er DINE mål for 2023 <3

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.