10 TING Å GJØRE FØR ADVENT

Categories Hverdagen

advent

Nå har vi kommet snart i medio november. Advent vil starte ganske tidlig i år og Julen vil stjele noen dager fra høsten (uten at jeg liker det). Jeg har flere planer til siste ukene i november. Så kan jeg anbefale noen fine ting å gjøre før Julestresset melder sin ankomst.
advent
Her er min liste:
drikke kakao og se på julelys (ja. for det er pyntet for fullt i de fleste byer)
–  handle julegaver (det er best å gjøre det nå, tro meg)
–  se på netflix og drikke varm te med kanel og sitron
–  bake gresskarpai (fordi at vi har mye gresskar igjen etter halloween)
–  kjøpe ugly julegenser (det er god tid nå for å kjøpe fordi at butikkene selger ut masse fra i fjor)
–  gå en tur ute i regnet og se på høstløv (de forsvinner ganske snart)
–  sitte på kaffe shop og drikke spicy kaffe (du kan velge mellom pumpkin spice eller christmas mocca)
–  gå på date for å skaffe seg kjæreste før jul
–  gå på kino og se på romantisk komedie
–  lage en middagsrett med lammekjøtt (fordi at sesongen er snart over)

Hva er deres planer for resten av november?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “10 TING Å GJØRE FØR ADVENT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.