10 TING Å GJØRE I ADVENT

Categories Hverdagen

Advent

 

Det er bare ei uke igjen til første søndag i Advent og jeg vil dele mine tips til hva man kan finne på når man serverer deilig julefrokost og risgrøt.

Det som skjer er ofte at man ikke lager eller gjør noe før Advent er her, og etterpå dukker det opp masse stress og tidspress. Derfor er det lurt å få mye av stress unna før Advent og kose seg med andre ting når Adventstiden kommer.

 

Her er min liste:

  • dra på julemarked
  • bake pepperkaker
  • pakke gaver
  • åpne julekalender
  • lage gløgg kveld med julefilm
  • lage pepperkakehus
  • servere deilig julelunsj
  • dra ut og besøke Vinterland
  • dra på romantiske date på julepyntede restaurant
  • dra på julebord
  • hjelpe dem som har det vanskelig

 

Hva står på DIN Adventsliste?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “10 TING Å GJØRE I ADVENT

  1. Bet meg spesielt merke i det siste punktet på lista di om å hjelpe de som har de vanskelig. Det er en fin ting å gjøre, ikke bare i advent men ellers i året også.

    Jeg gjør mye av det samme samme som du planlegger å gjøre men det blir verken julebord eller julemarked. Skal kose seg meg maks i ukene som kommer og har ingen planer om å stresse med noe som helst.

  2. Har ikke liste.
    Så der står derfor absolutt ingen ting.
    Jula kommer uansett, uten stress og mas.🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    God jul, etter hvert 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.