10 TING Å GJØRE I VÅR

Categories Hverdagen

lenalykke

Våren er snart her: det kjennes i lufta og selv om det har blåst en hel del de siste to måneder på Vestlandet, så er det vår. Jeg tørr ikke å planlegge noe lenger, men tillot meg selv uansett å lage en liten liste over ting jeg gleder meg til å gjøre i vår.
lenalykke
Her er min liste:
samle snøklokker og lage fin bukett
– male påskeegg
– bake boller og spise dem ute på tur
– kjøpe seg alpinlue
– kjøpe en hel bøtte med tulipaner
– ta fine bilder med ranunkler
– nyte kirsebær tre blomstring
– kose seg i solveggen
– dra på hytta og nyte godt selskap
– dekke til en frokost ute i sola
Hva gleder dere dere til i vår?
signature lena

 

13 kommentarer

13 thoughts on “10 TING Å GJØRE I VÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.