5 TIPS TIL SOMMER HAGEPARTY

Categories Hverdagen

 

 

Det er juli og tid for grilling og hageparty. Vi hadde hageparty for ei uke siden, og jeg deler mine tips.

kjøp masse fargerike frukt

Med frukt er det enkelt å lage fine lette og sunne matretter som ser veldig bra ut, fargerikt og fint. Vi hadde ananas, kiwi, jordbær og dette så veldig fint ut på tallerkene.

Det er enkelt å lage fargerike grillspyd som kan pynte opp alle retter, drinker og bare spises som de er.

 

 

 

 

 

skaff fargerike tilbehør

Vi kjøpte billige tilbehør på Normal og Nille: Hawaii kranser, sugerør og div pynt. Jeg kjøpte også fargerike servietter. Det trenges ikke mye til for å skape litt stemning

 

 

velg fargerike klær

Jeg hadde på meg rød topp og blå shorts, man kan også bruke bikini og sole seg. Det er viktig å bruke farger, fordi det er sommer og man får skikkelig stemning av dette

 

 

Pynt opp hagen med litt tilbehør

Vi brukte oppblåsbar badering. Det trenges ikke å kjøpe mye eller dyre ting. Det finnes mange ting på Dollarstore og Normal, alt kan passe til hageparty

 

 

 

 

Ha mindre forventninger, og mer kos

Det er veldig viktig ved alle arrangementer: det er viktig at man koser seg. Om det blir mye stress over alt som skal være “perfekt”, så mister man viktig poeng med hagefest.

Jeg kan si at vår hagefest var ganske lite planlagt, men gikk veldig bra og smooth, fordi vi koset oss masse.

 

Liker dere hagefest?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.