90 % BARNSLIG

Categories Hverdagen

dandelion

I dag fikk jeg plutselig en tanke. At jeg er utrolig barnslig. Det er ikke lett å innrømme på min alder, men det er litt gøy. Jeg er barnslig og leken så å si 90% av tiden.
Her er liste med mine barnslige ting:
– hoppe i senga på morgenen
– jeg sover med bamse, elsker bamser og har en hel kolleksjon
– hoppe i søledammer
– leke med dukker og dukkehus
– bygge drage og så prøve den
– hoppe på trampoline og dra til trampoline park
– leke gjemsel
– finne på å gjøre ring og spring (my bad)
– søte sokker med motiver på
– spise donuts
og mange andre helt tullete barnslige ting
Jeg vet ikke om det henger sammen med det at jeg hadde strenge foreldre og ikke fikk lov til så mye, noe jeg kompenserer for nå, Eller fordi at jeg bare er barnslig og sånn er det.

Er dere barnslige?

 

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “90 % BARNSLIG

  1. *haha*
    Et i seg selv supermorsomt innlegg, som liksom ble toppet av den umiddelbare innskytelsen av at tilståelsen er trigget av min dokumenterte lek med kosekaninen jeg fikk av Roger i går.. *hahaha*
    – Når det er sagt, så har jeg nå fått en (overraskende, må det være lov å si) bekreftelse på at jeg faktisk ikke er den eneste blant den voksne, tilsynelatende oppegående delen av befolkningen som hopper i vanndammer (her er greia å ta ‘rennafart’, for så å få et så høyt hopp som mulig i det en lander som ei bombe der dammen er på sitt dypeste..), aldri vokste fra hverken barneleker som dukker og bamser eller dataspill for barn, setter opp håret med kuler og spenner tilsvarende de jeg brukte på barneskolen (og før skolepliktig alder), elsker trampoliner, er genuint provosert av den aldersdiskrimineringen jeg opplever i form av å være ekskludert fra ball-basseng, osv.. 😀 😀 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.