OPPDATERING PÅ LIVET❤️✌🏻

Categories Hverdagen

 

God helg

Det er lenge siden jeg har oppdatert dere på hva som skjer med meg. Her går det fint, men det er ganske kjedelig.

Jeg jobber mye og er ofte på kontor. Resten av dagene går til veranda og litt turer i det fine været.

 

 

 

Jeg var mye dårlig grunnet angst, men den gir meg alltid reele fysiske symptomer, derfor er jeg ofte hos lege for sjekk og for å finne ut om det er noe fysisk.

Dette liker jeg ikke i det hele tatt.

Jeg prøver også å være mer sosial og henge med venner på fritiden, jeg er stolt over at jeg får dette til. Jeg er også stolt over at jeg fortsetter med bloggen.

 

Hvordan går det med dere?

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “OPPDATERING PÅ LIVET❤️✌🏻

  1. Jeg er bare innom her i helgene. Pga mye jobb også. Men nå er helga her, og jeg er i gang igjen 🙂 Koste meg med kolleger på sommerfest i går 🙂 Håper du får noen fine dager framover <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.