Her sitter jeg, drikker litt te og skriver. Dagen var fin, selv om jeg planlagte mye mer enn jeg rakk. I dag sov jeg veldig godt og lenge, dette er første gang på lang tid. Så koset jeg meg med god frokost og hudpleie rutiner, med prat med venninner og god film.
Så ble det en tur ut til venninne for å shoote for 17.mai. Vi er utenlandske alle tre, men vi bor i Norge i mange år og nå endelig skaffet vi oss bunader og festdrakter alle sammen. Derfor ville vi ta både bilder og reels til Instagram. Koselig kveld med vin, kake og latter. Synes vi burde blitt flinkere å møtes oftere.
Nå skal jeg kose meg med litt serie og slappe av.
Hvordan var din dag i dag?
Klem fra meg,





Dagen min har vært fin tross alt… Jeg har nå hvertfall bakt…:)
Og kost meg med vin i natten…
Høres koselig ut det du og dere har gjort, du deler vel noen bunad/festdrakt bilder …?
ja, jeg skal dele til 17.mai
Høres ut som en perfekt dag 😊 det er bra.
Min lørdag var helt ok. Siden det enda snør her jeg bor, valgte jeg å holde meg hjemme og bare slappe av hele dagen.
Håper du får en flottersfin søndag.😊
uff det er så kjipt med snø i mai. håper dere får varme den 17.mai