VELG ALLTID MED HJERTET

Categories Hverdagen

 

God kveld

Nå er langhelg over. Det blir lenge til neste gang, siden mai og begynnelsen av juni er så og si over, og det blir få hellidager.

Men sommeren er snart her og jeg gleder meg.

I går var vi ute med ei venninne og plukket syrin, så vi tok masse fine bilder. Dette var veldig koselig.

Jeg stod opp tidlig, selv om jeg trengte søvn. Men jeg er vant å velge med hjertet fremfor hodet.

 

 

 

Hjertet lyger ikke. Det gjør hodet. Vårt ego.

Jeg har fått mange preker gjennom livet mitt om at det er veldig dumt og ikke langsiktig smart å velge med hjertet, men det kommer jeg til å gjøre igjen og igjen.

Det viser seg i ettertid at alle valgene var riktige. Jeg angrer på veldig få ting her i livet og nesten ingen valg angrer jeg på.

Fordi de ble gjort med hjertet <3

 

 

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “VELG ALLTID MED HJERTET

  1. Så fine dere:)
    Her jeg bor har ikke syrinene blomstret ennå:)
    Takk for ideen å ta bilde sammen med syrintre:)
    ha en fin dag:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.