JEG MISTET MOTIVASJON

Categories Hverdagen

 

God kveld

En lang dag er over. Jeg burde kanskje skrive noe mer i dag, men ærlig talt orket jeg ikke.

Jeg kjenner at jeg mistet noe motivasjon for blogging: jeg lever så mye “offline” nå og har så mye å gjøre, så jeg har ikke så mange tema å skrive om.

Det er også at jeg har ikke tid til å svare til alle fine lesere som legger igjen kommentarer. Jeg går stadig med dårlig samvittighet.

Så håper energien kommer tilbake etter hvert sammen med motivasjon for skriving.

Har dere opplevd dette?

 

Klem fra meg og god natt <3

signature lena

1 kommentar

1 thought on “JEG MISTET MOTIVASJON

  1. Jeg blogger jo bare i helgene nå, fordi jeg ikke rekker annet. Har ikke tid til å tenke gjennom temaer i uka, og ORKER IKKE å sette meg ned etter kl 18-19 å blogge, etter lange dager på jobb foran skjermen det også. Jeg blogger når jeg har ork, og det blir helgen og ferier 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.