BDAY RECAP

Categories Hverdagen

 

Ny uke er her, og høstferien er over. Den var god på tross av formen og helsa.

fredagen hadde jeg Bday og dagen var en av de beste i hele mitt liv!

I fjor feiret jeg bursdagen på jobb og gikk på Macdonalds etterpå. Dette året hadde jeg fri og feiret dagen skikkelig.

 

Dagen startet med lang søvn, god brunsj og ut for å kjøpe kake og få gratis blomster. Jeg fikk nydelig rosebukett på Plantasjen i tillegg til bukett i gave (jeg er heldig).

Så bar det til Kvadrat og kjøpe litt drikke til meg og venninne, og så sjekket jeg inn på Comfort Hotell. Årets gave til meg var hotellopphold, middag og koselig kveld.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg fikk nydelig rom med god utsikt og badekar (skikkelig flaks). Så spiste vi middag og jeg fikk coctails i skybar, så var det litt kos med venninne.

Jeg kunne ikke drikke mye alkohol, fordi at dette var ikke anbefalt av legen. Dette er noe jeg er glad for siden jeg fikk hodepine og kvalme i etterkant, grunnet for mye stimuli.

 

På lørdagen var det Macdonals og total avslapning. Så gikk helga veldig raskt.

Håper dere hadde fin høstferie. Fortell gjerne hvordan det var

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.