HVERDAGEN: gå på medisiner resten av livet?

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

I går fikk jeg svar på prøvene mine: det ble oppdaget massive allergier, noen av dem er “nye” så jeg fikk beskjed om at jeg trenger allergimedisiner fast. Dette beskjed gjorde meg ikke glad, siden perspektivet på å gå på medisiner resten av livet frister ikke.

Jeg har ny time hos legen i midten av juli, så jeg håper å finne mer ut. Jeg er ganske usikker på om jeg ønsker å gå på medisiner hele tiden. Det gjenstår bare å se hvordan det blir.

Har noen erfart at man ble kvitt allergier med alderen?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “HVERDAGEN: gå på medisiner resten av livet?

  1. Det spørs hva man er allergisk mot. Og noe kan man kanskje vokse av seg med alderen og annet ikke. Forskjellig mat kan man bare unngå… men av og til er det kanskje greit med medisiner også… Lykke til med videre utredning.

    1. Alle mine allergier er luft allergier. Har ingen for mat. Det er vanskelig å unngå støv f eks. Men håper det finnes løsning.

      Ser du toppliste på bloggen i dag forresten? Jeg ser ikke

  2. Nei topplisten er fjernet… Nytt system visst nok… det du ser er slik det blir fremover 🙁 Ikke morsomt….

    Ja for luft og slikt ja… trasig…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.