DIN BESTEVENN PÅ HJEMMEKONTOR

Categories Hverdagen

Reklame | Incolise.no

Incolise

Hjemmekontor kan være koselig og lettvint, men det kan også være tungt. Jeg legger merke til at jeg får alltid mer vondt i nakken på hjemmekontor enn fysisk på kontoret på jobb. Det er delvis fordi at det er ikke så tilpassede stoler hjemme, og delvis fordi at man sitter mer i rare posisjoner enn man gjør på jobb. Kanskje glemmer man å strekke på seg også da er det gjort. Vondt i nakken (min fysio kaller dette for “kontor nakke”) og stive skuldre er på plass.

 

 

Incolise

Jeg elsker massasje, men det koster å dra til massasje-terapeut en gang i uken, eller plage kjæresten med å fikse deg massasje (selv om han gjør det alltid). Men det finnes løsningen og jeg er utrolig glad som fikk teste dette massasjeapparatet.

 

Incolise

Det inneholder 8 massasjeballer som masserer akkurat like bra som massasjeterapeut, og enda bedre siden trykket kan justeres. Man kan lett justere trykk, hastighet og til og med slå på varme (varme er utrolig bra for stive muskler). Den kan også brukes i bil, og lades fra vanlig stikk-kontakt. Jeg kan bare anbefale det for det er utrolig topp og deilig på slutten av dagen. Den kan brukes på hele ryggen, på rumpa eller føttene om du vil, Kan med fordel brukes etter trening. Utrolig enkel å bruke og den tar ikke mye plass hverken i bil eller i veske. Det er lett å pakke den sammen og ta med deg.

Din beste venn på hjemmekontor, i bilkø eller på Teams møte. Løp og kjøp!

Sjekk min video under for hvordan man kan bruke den! (Trykk på bildet)
Incolise youtube
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “DIN BESTEVENN PÅ HJEMMEKONTOR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.