BOBBA OG STUKKEN HØNE

Categories Hverdagen

bobba sandnes

På mandagen var det akkurat ei uke til ferien. Jeg teller ikke bare dager, men timer. Det er veldig mye på jobb og korte pustepauser i bakken er gull verd. I dag tok vi en liten pause og dro til Sandnes for å kjøpe litt bobba-tea. Jeg elsker disse boblene som de har i teen. Dattera mi er stor fans av den også.
bobba sandnes
Bestisen la merke til at jeg har drukket kaffe i dag. Han sier at han merker dette med en gang- jeg blir pratsom og plagsom og kakler som “en stukken høne” ifølge han. Jeg merker det ikke selv. Koffein i bunn og grunn påvirker meg på veldig rar måte. Derfor drikker jeg kaffe ganske sjeldent og foretrekker decaf.
bobba sandnes
Været er surt og jeg lurer på hvor den hetebølgen som meteorologene lovet oss er blitt av? Men det er helt greit- varme kan vi få neste uke når jeg skal på ferie. Da blir det masse soling og is.

Har dere ferie nå eller venter fortsatt?

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “BOBBA OG STUKKEN HØNE

  1. Den hetebølgen du nevner, har vi her i Trøndelag 🙂🌞

    Selv skal jeg jobbe nesten hele sommeren, men har ei uke fri i begynnelsen av august og da går turen til Bergen og Stavanger. Hadde også ei uke fri tidlig i juni for å gå fjellturer og skal det samme i slutten av august.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.