DAGENS MOTIVASJON

Categories Dagens Motivasjon, Hverdagen

sandnes italiensk

 

Jeg ser at flere bloggere har startet med quotes, så da hvorfor ikke å hive seg med på denne bølgen? Jeg elsker quotes som motiverer og derfor vil jeg begynne med dagens motivasjon til dere. Jeg kan fint lage et eget avsnitt om dette på bloggen også.
Så her er min første Quote for i dag:
quotes
Sannheten i denne quote er at vi gjør for lite for vår fremtid hver dag.
Som regel handler det om fortid eller det vi skal gjøre her og nå. Vi bruker våre ressurser. Men hva med å gjøre noe hver dag som skal tjene fremtiden vårt?
sandnes italiensk
– trene litt (så kroppen takker deg noen år senere)
– spise noe sunt (så du har næring )
– ta en pause og puste litt (så du er psykisk frisk)
– gå på date med den fyren der (kanskje han er din «the one» i fremtiden)
– ringe en du elsker og si det (det vil du angre på i etterkant at du ikke gjorde)
Så- lets do it. Det trenger ikke å være en stor ting- en liten ting er nok.
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS MOTIVASJON

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.