DAGENS SMÅ GLEDER…

Categories Hverdagen

 

lenalykke

 

Det er ganske koselig å oppsummere dagen og se dagens små gleder. Så her kommer det en liten oppdatering i fra meg.

  • jeg har spist en digg lunsj
  • morgenen var ikke så stress og uten magesjau (som er vanlig som regel når jeg står opp før klokka 8:00)
  • jeg har jobbet til en gullmedalje og skrevet en hel del
  • hadde mange koselige komplimenter fra mine følgere på instagram

 

 

frokost

 

lenalykke

frokost

 

 

Ellers var været også bra, noe som er ingen selvfølge på Vestlandet.

 

Hva er deres små gleder i dag?

 

Klem fra meg <3

 

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS SMÅ GLEDER…

  1. Nå ble det brått morgen. Men gårsdagens gleder husker jeg vel… Koselig filmjobbing med kollega. Deilig frokost på jobb. Komplimenter fra kollegaer på den gule tunikaen min. Hyggelig kveld med samboeren 😊

  2. Mine torsdagsgleder var

    – Fikk sove lengre enn normalt
    – Fridag som aldri blir feil
    – Besøker datter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.