FREDAGS FØLELSE

Categories Hverdagen

frokost

 

Fredag er her. Endelig. I går tok jeg litt for mye i og jobbet i hele ti timer. Kanskje var det ikke så lurt fordi at jeg ble skikkelig trøtt, så drakk jeg kaffe og så masse te, og ikke komt meg i seng før klokka ett om natta. Dette igjen var ikke så lurt fordi at jeg måtte opp 06:30 for å levere bil på kontroll. Dermed fikk jeg igjen altfor lite søvn. Denne uke sover jeg utrolig lite. Kanskje 4-5 timer per dag. Jeg vet ikke når jeg klarer å snu på dette, men jobber med saken fortsatt.

 

frokost

Så i dag skal jeg møte venninne for lunsj, skrive og jobbe på og så kanskje gjøre noe koselig om kvelden. Dette var planen iallefall.

 

Hva skal dere i dag?

Håper dagen blir fin <3

 

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAGS FØLELSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.