DETTE ER LITT FLAUT Å INNRØMME

Categories Hverdagen, Mote og Hudpleie

frokost

 

Det er litt flaut å innrømme, men jeg kjøper masse masse “juggel”. Med en gang jeg setter foten ned i en smykkebutikk så får jeg slags trang til å handle masse glitrende greier som jeg etterpå legger i en boks hjemme for å glemme at jeg kjøpte det. Jeg har hele tre bokser med smykker, men det er sjeldent jeg bruker smykker og som regel går det i favoritt smykker her hele tiden.

 

 

frokost
litt smykker skader vel aldri?

 

 

Derfor er dette litt flaut. Jeg kjøper alt som glitrer som om jeg var en sigøyner (i fare for å fornærme sigøynere nå) eller ei kråke. Ting som glitrer får meg til å gå bananas og kjøpe med en gang. Men det å pynte meg med smykker det krever litt innsats. Som regel hiver jeg på meg klærne, setter håret i hestehale og fyker av gårdet på jobb. Det er sjeldent jeg har god tid om morgenen (sukk, jeg skulle ønske jeg hadde jobb som ga meg mulighet for å stelle meg i timesvis om morgenen).

 

Nå har vi butikken Blomz i Stavanger hvor alle smykkene koster kun 50 kroner, så det er ofte jeg drar dit og svir av masse på kortet for så å putte smykkene i en boks hjemme.

 

Hva er deres forhold til smykker?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “DETTE ER LITT FLAUT Å INNRØMME

  1. *haha*
    Det er så meg dette her at det er absurd!! 🤣
    Jeg har en forbannet kommodeskuff med bare sånn der dritt, der iallefall halvparten antas akdri å ha vært brukt, da de fremdeles er festet i den plast-greia de henger på i butikken 🤪
    – Og dette topper seg ved at jeg har en sånn sær kjemi i huden (høyere PH enn norm), slik at det kun er snakk om et par timers bruk før de får den karakteristiske grønnbrune fargen, og ender dermed som regel i søpla i god tid før dagen/kvelden er omme 🙄

  2. Jeg bruker ikke så ofte smykker, spesielt nå som jeg har to jobber hvor jeg ikke kan bruke smykker og armbånd. Men jeg har massevis, alt for mye, som jeg heller ikke får til å kaste. Derfor prøver jeg å bruke smykker eller armbånd når det er mulig for ihvertfall få brukt noen.

      1. Da jeg jobbet på kontor kunne jeg pynte meg med både smykker og bruke kjole/skjørt. Nå bruker jeg enten arbeidsantrekk og ingen smykker/armbånd/ringer og k barnehagen bruket jeg klær som passer til å leke på gulvet eller ute med barn. Vi har kjolefredag i barnehagen så er jeg på jobb fredager har jeg på skjørt eller kjole som tåler litt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.