DEILIG TORSDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God torsdag,

 

Jeg har sterk lørdagsfølelse i dag. Seint oppe, god varme dusj, deilig kaffe med sjokolade og masse fritid. Ikke verst at det glimter til med sola i dag også. Nå sitter jeg og leser at Monica skriver på bloggen at det kom et forslag fra politikere om å fjerne røde helligdager som faller på ukedager. Jeg håper virkelig at dette ikke skjer. Det er som frikpust i hverdagen. I dag er jeg sjeleglad for en fridag slik at jeg kan puste og klare meg resten av uke.

 

Planen for i dag å kose meg, redigere noen video, blogge, jobbe litt og så lage koselig matrett for kveldsfilm. Noen forslag for romantiske film?

Håper dere koser dere i dag.

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DEILIG TORSDAG

  1. Høres utrolig deilig ut med kaffe med sjokolade 😊 Leste også innlegget til Monica. Det er ikke slik at unge-venstrepolitikeren ønsker å avskaffe dagene, men heller gjøre de om til valgfrie ferie/fridager for hver enkelt. Disse dagene er jo knyttet til den kristne tro, og siden det ikke lenger er noen statskirke, mener hun (og andre) at disse røde dagene er utdaterte. Så de 10 røde dagene det gjelder, ønsker de beholde som fridager, men i en annen form. Ha en fortsatt fin dag 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.