DEN SKUMLESTE DAGEN EVER

Categories Hverdagen
stavanger sentrum
Det er fredagen, takk og pris. Første arbeidsuken etter ferie er overstått. Jeg er i livet, og godt er det. Men det slo meg plutselig at det er fredagen den 13. i dag. Datoen som er den skumleste dagen for mange der ute.
Det sies mye rart om fredagen den 13. og kanskje med god grunn, men for meg var denne datoen aldri noe feil. Jeg er født den 13. og det er et lykketall for meg.
Jeg har skrevet før om fredagen den 13.  (HER , HER og HER )og at jeg har feiret mange bursdager på fredagen den 13. med god hell og uten noe som helst spesielt som skjedde. Så i dag har jeg planer om å slappe av maksimalt og lade opp batteriene som er litt flate etter en arbeidsuke.
Hvordan gikk dagen? 
signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DEN SKUMLESTE DAGEN EVER

  1. Den gikk helt utmerket for meg personlig, ingen uhell på kjøkkenet jeg jobber.

    Dessverre var det en veldig svart dag for Afghanistan, der var det mange svarte katter som sprang over veien.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.