DET BESTE JEG VET

Categories Hverdagen
starbucks stavanger
jeg elsker tidlig frokoster hos Starbucks

 

 

starbucks stavanger
deilig frokost hos Starbucks

 

 

 

På torsdagen for ei uke siden var det siste dagen før helga og siste dagen før ferien min er ferdig. Det er veldig trist og jeg skulle ønske jeg kunne nyte hele august også. Men hverdagen står for døra og jeg får heller kose meg i helgene fremover.
starbucks stavanger
beste plassen i Stavanger

 

starbucks stavanger

 

 

starbucks stavanger
utsikt fra Starbucks
Så på torsdagen dro vi til Stavanger klokken 9.30 for å rekke frokost på Starbucks. Jeg elsker frokost- og lunsjpakker fra Starbucks. De er perfekte for en god start på dagen! Det er det beste jeg vet, rett og slett!
starbucks stavanger
utsikt fra Starbucks
starbucks stavanger
starbucks stavanger
starbucks stavanger
Etterpå gikk vi litt i gatene og nøt det fine været. Jeg håper at det blir fint nå i august og september.

Har dere ferie fortsatt eller startet på rutinene sine?

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “DET BESTE JEG VET

  1. Jeg er i full gang på jobb, for flere uker siden 🙂 Greit det også. I morgen blir det hotell-opphold. Med jobben. Ganske stas det også 🙂 Litt annerledes jobbdager 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.