DET BEGYNNER Å BLI TØFT…

Categories Hverdagen
roya kjole
Hver gang jeg kommer tilbake fra ferien eller helga så er jeg så positiv og full av pågangsmot, men så slår realiteten meg ganske raskt i trynet. For å slippe å syte mye og gjøre saken kort- denne uke var veldig tøff for meg.
roya kjoler
Jeg må bare innse at angsten min kombinert med IBS og enkel fakta at jeg er introvert (med søvn forstyrrelser) gjør at jeg burde hatt jobb som innebærer hjemmekontor og begrenset kontakt med folk. Heldigvis, finner jeg noe forståelse på jobben og kan kombinere en del, men det tære på å være sosial så og si 24/7.
beige kjole
Jeg ser fortsatt frem til høst, det gjør jeg. Så skal jeg endelig sette av tid for meg selv sånt skikkelig for å hente meg inn i hverdagen.

Hvordan går det med dere og rutiner i hverdagen? 

signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “DET BEGYNNER Å BLI TØFT…

  1. Jeg er fryktelig sliten av jobb om dagen jeg også. Uvant også, med fysisk. Skal gjøre mye jeg ikke har gjort på en stund. Mye folk. Mye å gjøre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.