DETTE HAR SKJEDD I DESEMBER

Categories Hverdagen

desember

 

Nå er vi ferdige med desember, og jeg vil runde av litt og si hva som skjedde. Desember var helt toppers måned for min del- jeg jobbet ganske intenst, men klarte også å slappe av. Det er veldig rart med hjemmekontor, og jeg føler meg egentlig mer disiplinert når jeg er på kontoret mitt fysisk.
Men men, man gjør det beste ut av situasjonen. Jeg laget fine middager og koset meg med venner, og egentlig var det første jula på mange år som var virkelig fin og fredelig. Fordi at vi slapp av stress med skole møter og aktiviteter som krever masse rett før jul.
Jeg elsket desember 2020 på tross av rare ting som skjer i verden, men synes desember 2019 var mer spennende og håper at desember 2021 blir helt toppers og at flere av drømmene mine blir til virkelighet!
Hvordan var desember for dere?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE HAR SKJEDD I DESEMBER

  1. Så koselig å lese at din desember var toppers. Min desember var veldig opp og ned. Det var depresjon, sorg og kaos. Januar derimot har vært mye bedre og jeg håper at 2021 blir fantastisk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.