DETTE ØNSKER JEG MEG

Categories Hverdagen

 

lenalykke

 

 

God mandag <3

 

I det siste fikk jeg vane å sitte og reflektere om alt i verden så her er en slik dag og slik tid. Jeg tenker om framtiden min og hva jeg ønsker meg. Kanskje det er en smule naivt av meg med tanke på hva som skjer i verden, men jeg føler at det frister ekstra å drømme seg bort i fremtiden når det stormer rundt.

 

Dette ønsker jeg meg da:

  • fred i verden og mer kjærlighet i hverdagen, at folk åpner opp hjertene sine og lukker alt det andre
  • At vi alltid har nok mat på bordet og ikke opplever sult
  • at alle mennesker setter pris på det de har (meg selv inkludert) og slutter å savne så mye av det de ikke har
  • jeg ønsker meg fin familie, hvitt hus og kanskje en liten hund. Jeg ser for meg lange lune sommerkvelder når mannen min jobber ute og bygger noe i hagen og jeg kommer ut med en kopp te og vi sitter på veranda og snakker om alt mellom himmel og jord når minsten har lagt seg og eldste frøken henger ute med venner 
  • jeg ønsker at mine foreldre lever i fred og ro, og at de lever lenge
  • jeg ønsker meg god helse slik at jeg kan nyte dette livet enda mer
  • og ja, jeg ønsker at alt sjokolade jeg spiser fører til større pupper, ikke mage eller rumpe 🙂

 

 

Hva er det dere ønsker dere?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ØNSKER JEG MEG

  1. Mest av alt ønsker jeg at alle holder seg friske og raske ♥
    Og at jeg skal klare å komme meg sånn noenlunde oppegående gjennom de aller fleste dagene i enda mange år 🙂

  2. Jeg håper på fred i verden og at alle kan være litt snillere mot hverandre og andre. Om alle gjør litt for de som ikke har det så bra, eller dårligere enn de selv, så blir verden straks bedre.

    Jeg ønsker meg mindre pupper, så fint om sjokokade ( eller lakris som jeg liker bedre) hadde hjulpet mot det 🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.