TIRSDAGS TANKER

Categories Hverdagen

frokost

 

Tirsdagen er her igjen og her er noen tanker for dagen.

 

  • vår lykke avhengig av omstendighetene i livet kun for 10 prosent, det er vanskelig å forstå, men det er også godt å vite
  • snart er det sommer og varme, det er godt
  • det er godt med fleksitid på jobb, det må jeg bare inrømme 🙂
  • vi har det ganske godt i Norge, jeg håper flere setter pris på dette
  • snart er det onsdag og da skal jeg gjøre noe spennende 

 

Vil dere dele noen tanker for dagen?

 

signature lena

3 kommentarer

3 thoughts on “TIRSDAGS TANKER

  1. Jeg er takknemlig
    Jeg har mye å glede meg over
    Jeg er heldig som bor i Norge
    Jeg har gode folk i livet mitt
    Dagen er god
    🥰

  2. Har selv hatt flexitid i alle år jeg jobbet på kontor, og helt enig, en fin ordning.

    Sammenlignet med resten av verden, er vi skikkelig priviligert her i landet, selv om noen alltid kunne hatt det bedre også her. Det beste er at vi har et økonomisk sikkerhetsnett for de som trenger det, feks sykepenger og arbeidsledighetstrygd. Det er rom for forbedringer, men når jeg ser hvordan det er i andre land, kan vi tross alt være takknemlig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.