DETTE VAR IKKE OVERRASKENDE

Categories Hverdagen

 

God kveld

Nå har jeg gått med hjerterytmemåler i tre dager og jeg hadde spennende mulighet til å se hvordan hjertet mitt reagerer på forskjellige ting.

Jeg drakk kaffe, jogget, trent, gått opp bakken, ryddet hjemme, koset meg og stresset også.

 

 

 

Det som jeg fant ut (og dette er ikke noe overraskelse) var at hjertet mitt reagerer mest på stress. Ikke trening eller rask løp en gang får hjertet til å slå så raskt og hardt hos meg.

Dette tror jeg kan stemme for andre også.

 

Utrolig hvor mye stress påvirker meg. Nå har jeg funnet app på min telefon som jeg kan bruke for å måle pulsen videre, så jeg kommer til å passe på.

Foreløpig prøver jeg å stresse mindre og være glad mer <3

Noe jeg ønsker også for dere

 

Klem fra meg,

signature lena

1 kommentar

1 thought on “DETTE VAR IKKE OVERRASKENDE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.