EN SLITEN HAMSTER

Categories Hverdagen

 

God fredag

Endelig er uken over, og jeg må si at jeg er ganske lei av hamsterhjulet. Det må være lov å si.

Denne uken var veldig aktiv: legeundersøkelse, masse møter, jeg begynte igjen med trening, flere avtaler, skjema, skriving.

Det som blir godt nå er å slappe av. Jeg har planlagt en aktiv helg så jeg tror søndagen blir det bare avslapning på kvelden.

 

Grunnen til at jeg sagt ja til en aktiv helg er at jeg drømte om denne slags aktivitet på lenge og fordi jeg ønsker å være sammen med venninne som jeg møter så sjeldent ellers.

Selv om vi bor så nært fra hverandre.

 

Dette blir bra og det er verdt dette. Jeg kommer med flere oppdateringer, men nå ønsker jeg alle en toppers fredag og god helg etterhvert <3

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.