DETTE VAR TRAUMATISERENDE

Categories Hverdagen

klepp sommer

 

I går mens jeg gikk hjem fra jobb lagt jeg merke til at jeg ikke fått svar fra bestisen. Vi snakker hyppig på messenger hver dag og derfor var det rart at han ikke svarte med det samme.
Så oppdaget jeg vel hjemme med skrekk og gru at både Facebook og Instagram var nede!
Meg som gledet meg endelig for å blogge og dele. Bloggposter ble det til, men det var veldig uvanlig uten Facebook og Insta.
klepp sommer
Dette fikk jeg gjøre:
– laget mat
– ryddet på badet
– skiftet på sengetøy
– vasket golvet
– gikk på butikken og handlet mat
– så på film på YouTube
– jobbet litt med kurs
– fikk treningsøkt på 20 minutter
– tok ansiktsmassasje
– laget flere blogginnlegg
– redigerte bilder
klepp sommer
facebook blackout
Så det var ikke så negativt for min del, selv om det er garantert var traumatiserende for mange. Først og fremst dem som lever av sosiale media.
Hva gjorde DU da Facebook var nede?
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.