JEG BURDE VITE BEDRE (jeg ryddet i bloggen)

Categories Hverdagen

 

God onsdag <3

Vi er halvveis i uka, og jeg har nå kun 2,5 uker til ferie. Dette føles bra ut, men samtidig begynner jeg  å stresse med alt jeg burde gjort og ferdigstilt før ferien starter.

Så jeg jobber skikkelig på, og prøver å samle på avspaseringer som jeg kan ta ut i august. Været her bruker å være kjempebra i august, og veldig dårlig og regnfull i fellesferien.

For et par dager siden satt jeg og skumleste igjennom bloggen, så fant jeg mange artikler som var etter min mening, for åpne. Kanskje mer åpne enn jeg er komfortabel med nå.

Jeg har vokst en del de siste årene, endret noe av tankegangen min og begynte å bry meg om mitt image og hvordan jeg fremstår som.  Det er flere ting jeg ikke ønsker å skrive om her på bloggen, og det blir enda flere ting jeg fant ut jeg er ikke komfortabel med. For eksempel, graviditets forsøker osv.

 

Så jeg ryddet flere innlegg, blant annet de om alderen min, tidligere forhold og det med ivf og graviditetsforsøk. Jeg tror ikke jeg kommer til å dele dette på bloggen, med mindre det kommer mange forespørsler. Da vil jeg tenke hvordan formidle dette for mine lesere uten å være for privat.

Jeg kommer til å dele bilder av venner og familie, kun dersom de er komfortable med dette. Jeg har ikke tenkt så mye om min kommende ektemann (ja, jeg er sikker på at jeg kommer til å gifte meg en dag), men dette tror jeg får han avgjøre 100%. Om han ønsker at jeg poster noen av våre bilder så skal jeg gjøre det, om ikke så skjer det ikke. Jeg har lært av veldig bitter erfaring at man bør respektere ønske om å være privat. Men noe informasjon om han vil jeg aldri poste. Ikke jobb, alder eller navn osv. Tror ikke det.

Jupp, jeg føler meg veldig voksen og flink nå, og veldig lite privat. Jeg håper virkelig dette ikke skader for meg som blogger, men jeg lærte også en viktig ting de siste tre år: alltid velge seg selv først. Så det er det jeg er komfortabel med nå.

 

Jeg burde egentlig rydde enda mer, men jeg får tenke godt igjennom hva jeg poster her fremover. Slik at rydding ikke blir nødvendig.

 

Klem fra meg, så snakkes vi plutselig,

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG BURDE VITE BEDRE (jeg ryddet i bloggen)

  1. Enhver må jo legge opp bloggen sin som de selv føler for, mener nå jeg. F.eks er det jo helt individuelt hva en ønsker å bruke dette talerøret til å formidle; For mens min agenda er å vekke engasjement og øke lesernes bevissthet på hva som foregår i samfunnet, ønsker f.eks Frodith å være et pusterom i hverdagen, Vibbedille har fokus på DIY, mens din ‘røde tråd’ er livets gode- og mindre gode sider på et mer generelt grunnlag enn de som ønsker å dele livet sitt. De som da ikke lar seg fenge av den ene bloggeren, står dermed fritt til å klikke seg over til den neste, hvis konsept er innenfor deres nisjeområde, just like that.
    Ingen kan bli likt av alle, og ingen kan heller like alt. Det burde jo ikke være noe nytt under solen her, så man burde jo dermed bare klikke seg ut fra det som ikke fenger uten å gjøre noe fuzz ut av det!
    Det er altså enkelte mennesker.. 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.