EN GRUNN TIL FRUSTRASJON

Categories Hverdagen

 

Lenalykke

I går var dagen svært aktiv: jeg jobbet skikkelig på, var på kontoret over ti timer, ryddet hjemme, gikk en liten tur og trente litt. Til kvelden drakk jeg så mye te, og om morgenen drakk jeg kaffe til og med, så ikke bare fikk jeg hjertebank, men også var utrolig våken og ikke sovnet før kl 3:00 om natta. Klokken 06:30 måtte jeg opp igjen for å levere bil til service. Jeg klarte dette ikke fordi jeg ble skikkelig utmattet og bilen ble levert 07:45 istedenfor. Etterpå var jeg hjemme med frøkna som er syke og har ikke klart å gjøre noe særlig fornuftig helt frem til klokke 14:00 da bilen skulle hentes igjen.

mogoo is stavanger

Ellers ble dagen veldig veldig passiv og uproduktiv. Dette skjer hver gang jeg er aktiv og rekker å gjøre mye på en dag. Det er lov å si at dette er utrolig frustrerende. Jeg skulle gjerne ønske at mitt energinivå var stabil gjennom dagen, men slik er det ofte ikke.

 

Dere som strever med dårlig form og utmattelse- del gjerne deres tips om hvordan dere takler hverdag?

 

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.