ENDELIG!

Categories Hverdagen

 

God kveld

Endelig er det fredag. Jeg lengtet etter helga i hele uke. Så nå er den her.

Dagen i dag ble litt kronglete. Jeg fikk ikke gjøre det jeg skulle. Så nå skal jeg prøve å få dette til ily kvelden.

Høydepunktet denne uken var besøk til Madugå i Sandnes i går. Vi spiste på indisk restaurant og koset oss masse.

Jeg synes det er veldig kjekt å oppdager nye steder og nye smaker.

 

 

 

 

 

Ellers var uken ganske tung: jeg er helt tom for energi fortsatt. Jeg begynte å ta vitamin C for å booste litt energi i kroppen.

Ønsker dere alle en fin helg.

Hva skal du i helga?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ENDELIG!

  1. Elsker indisk!!! Helga? Slappe av i kveld og søndag, men i morgen blir det musikk, drinker, snacks og moro på balkongen 😜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.