FOKUS PÅ MEG SELV

Categories Hverdagen

kaffe

 

 

God onsdag,

 

Snart er det helg igjen og tiden løper av gårde mot Jul. I dag våknet jeg veldig forkjølet med sår hals, hodepine og veldig kvalm. Ute herjet det storm som raserte min veranda, så istedenfor å legge meg under dyna måtte jeg rydde alle blomsterpotter og stor kassa med jord som stormen veltet. Ellers ble dagen veldig sløv og jeg slappet av, spiste masse halslinser og drakk te, spiste klementiner og bare sløvet. Det ble litt lite jobb på hjemmekontor.

Nå er det kveld og jeg er fortsatt litt ør i hodet og sliten så er spent på dagen i morgen. Om jeg blir hjemme på hjemmekontor eller om jeg skal ut.

Satser på at jeg er friskere i morgen. Bra det er ikke korona da. Jeg sliter fortsatt etter corona ifjor februar.

 

Hvordan er deres onsdag?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.