FØLER MEG BERØMT

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

I går var dagen kjempefin!

Jeg koset meg i Stavanger og planen var å ta bilder og video, så vi valgte Konserthuset. Det var så masse folk i Stavanger og i Gamle Stavanger fordi cruiseskipet stanset ved kai. Da vi kom frem til Konserthuset oppdaget vi at dette var ikke hvilket som helst cruiseskipet, men selveste Queen Mary 2 som er et av de mest berømte cruiseskip i verden. Vi tok bilder og video og gjett om jeg følte meg veldig berømt. Meg som modell og verdens kuleste skip i bakgrunnen.

 

 

lenalykke
en av favorittplassene mine i Stavanger

 

lenalykke
den berømte cruiseskipet i bakgrunnen

 

lenalykke

 

lenalykke

 

 

Stavanger Konserthus er et av mine favorittsteder i Stavanger. Herfra har jeg mange mange gode minner og drømmer. Jeg bør nok bli flinkere på å dra på kulturelle ting og tang.

 

Hvordan har deres lørdag vært?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FØLER MEG BERØMT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.