SØNDAGSKOS

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God søndag,

 

I dag var det ikke tidlig oppvåkning for min del. Jeg våknet kl 09:00 og lå og koset meg frem til klokka 10. Det som jeg elsker med helg og søndager spesielt er at man kan kose seg litt lenge. Så spise god frokost uten stress. Det er veldig deilig. Men i dag er det en liten tur på planen og så en del gjøremål som jeg ikke rakk til uke.

Været er veldig grått og våt og det er ganske kjipt. I morgen er det meldt masse sol og varme og dette synes jeg er veldig dumt. Hvorfor er det varmt når man skal sitte på kontoret hele dagen?

 

Hva er deres planer i dag? Håper dere får en koselig dag.

 

Klem fra meg,

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “SØNDAGSKOS

  1. Det er koselig med søndager 🙂 Synd ikke været er det beste hos deg i dag. Jeg skal prøve å sende deg noen varme solstråler fra Spania, men det er ikke sikkert de kommer frem før i morgen… 😉 Søndagen min blir rolig, uten noen som helst planer, med unntak av restitusjon.

  2. I dag er latesøndag siden jeg jobbet i natt…
    Håper du får benyttet deg litt av finværet som er lovet i morgen likevel…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.