FORMUE PÅ EN BRUDEKJOLE?!

Categories Finne den rette, Hverdagen

Hvit kjole blomster

Jeg ser (fortsatt) på 90 days fiance, og grøsser litt inni meg for hvor mye damer bryr seg om brudekjole. For meg var det aldri et tema noen gang i livet. Jeg har ikke drømt om å gifte meg i barndommen, har aldri forestilt meg “prinsesse”-kjole og heller ikke brydd meg om fasong og merke.
Da jeg stod modell for brudesalongen for et par år siden, likte jeg å prøve kjoler. men grøsset igjen litt av at noen velger å legge igjen 15k på et plagg som du skal bruke bare en gang i livet! Dette er rene galskap!
Min første brudekjole kostet meg 1,5 k og jeg bestilte den i Russland hos min søster som gikk på butikken og kjøpte den. Jeg ante ikke hvordan kjolen så ut før jeg fikk den i posten. Den var fin med smal midje og stor skjørt. Det var greit og nok.
Nå har jeg kjøpt meg brudekjole til utrolige 300kr (ja, du leste riktig). Jeg orker ikke bruke formue på et plagg som jeg skal ha på meg bare en gang så henge fra meg i skapet.
Så det å stå der og grine og kreve fin brudekjole til 8-15k, komme med ultimatum og ødelegge stemningen og kreve nærmest at mannen jobber seg ihjel for å kjøpe deg denne kjolen er ikke noe for meg. Det er ikke verdt det.
Kanskje fordi at på meg ser alle kjoler digg ut (det skal jeg ha, beklager skrytet).

Hva synes dere om brudekjole til en formue? Er jeg gal eller smart?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “FORMUE PÅ EN BRUDEKJOLE?!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.