KLAR FOR NY UKE

Categories Hverdagen

 

Blazer stavanger

Hei ho, her kom mandagen igjen og gjett om jeg er klar! Dette blir en fin, men også veldig krevende uke fordi at mange ting skjer samtidig og jeg grugleder meg.
Blazer stavanger
Men jeg skal stå i det som kommer og gjøre mitt beste. I dag har jeg sovet minimalt, gjerne 5 timer maks, og ikke drukket kaffe enda. Det er helt uforståelig hvordan jeg fungerer, men det går.
Veske louisvuitton
Jeg tenker det blir fint med ny tradisjon å treffe hver mandag med style. Her stylet jeg en blazer med svarte bukser og høye støvletter, matchende genser og belte i svart. Runde solbriller er alltid fint, etter min mening.
Hva synes dere om stylingen?

Er dere klare for denne uken? 

signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.