FREDAGSTANKER

Categories Hverdagen
lenalykke
Her er fredagen igjen og jeg dele noen av mine tanker. Egentlig har jeg ikke så mange tanker akkurat i dag, fordi at uken var lite produktiv og rolig, og jeg gleder meg litt til mer aktivitet neste uke da jeg skal tilbake på jobb. Jeg blir så giddeløs når jeg bare sitter hjemme, selv når jeg er syke. For se om jeg blir bedre av litt mer aktivitet.
starbucks
Starbucks is always a good idea <3
Her er altså noen tanker:
– Jeg synes forslaget om koronapass er hull i hodet. De som ikke fått det med seg enda kan lese selv HER og avgi sin stemme. Jeg er ikke mot vaksiner, men jeg er mot å påtvinge folk å gjøre noe med ens kropp mot ens vilje, Det er grusomt. Som person med helseangst vet jeg at dette kan ha fatale konsekvenser for hele samfunnet. De som ikke tror at det kan bli store følger tar grunnleggende feil. Selv hund begynner å bite dersom du prøver å gjøre noe med dens kropp mot dens vilje. Dette lover ikke godt og jeg håper fornuften seirer.
– Jeg lengter sånn etter vår og varme, dette er ikke til å beskrive. Jeg har allerede bestemt meg at når det kommer varme dager så skal jeg være mer utendørs. Jeg har ikke vært så flink på dette i fjor, og angrer nå. Nå må varmen bare komme.
– Nå er det snart 4 år siden jeg har sett familien min. Jeg tror jeg drar til sommeren om alt blir bra. Verden er så uforutsigbart nå så jeg tørr ikke.
– Jeg setter pris på alle som stikker innom blogg, instagram og tiktok. Dere er de beste.
starbucks
Ønsker alle en fin helg!
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAGSTANKER

  1. Å treffe familie er noe vi lengter etter som bor langt hjemmefra. Planen at jeg skal få besøk av mine barn på fra Filippinene i år og håper at det lar seg gjøre:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.