KOKT PØLSE HILSER

Categories Hverdagen
lenalykke
Dagen i dag startet  med at jeg var helt kaka fra morgen av. I går kveld gikk jeg og la meg tidlig og sov til sammen rundt 13 timer (!) Det er utenkelig og uhørt til å være meg. Så skjønte jeg at noe var galt. I tillegg fikk jeg smerter i absolutt ALLE ledd i kroppen.
lenalykke
Jeg gikk med en gang på badet og tok corona-test, Som var negativ. Så spiste jeg paracet, målte feber og ikke oppdaget noe andre symptomer. Nå aner jeg ikke hva er det som feiler meg. Vi har vært i byen en tur, men jeg følte meg som kokt pølse. Hele tiden. Hjemme sov jeg igjen 4 timer, noe som gjør at jeg sovet 17 timer i døgnet. Helt utrolig!
lenalykke
Kokt pølse hilser
Jeg altså har ikke gjort noe fornuftig i dag og har ikke vært aktiv på sosiale media eller noe. Da gikk jeg og bestilte time for pcr test for å teste hva er dette for noe. Nå skriver jeg dette på min tredje paracet og hodepine slipper ikke.
Det var denne helga. Hva med dere?
Håper helga var god! <3
signature lena
6 kommentarer

6 thoughts on “KOKT PØLSE HILSER

  1. Nå har jo ikke jeg noen medisinsk skolering, men dette høres unektelig ut som en god, gammeldags 1-3 dagers flu, – en sånn som vi nesten har glemt at fantes etter 2 år hvor alt har dreid seg om c19 😉
    – GOD BEDRING!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.