NØDVENDIG BLOGGPAUSE

Categories Hverdagen

frokost

 

God søndag,

 

Jeg kjenner at jeg falt skikkelig ut fra bloggen i går og det er min egen feil og det er ganske flaut etter at jeg lovet Bunny å poste tre ganger daglig og bli toppblogger. Men det skjedde noe på fredagen. Jeg tok litt vin og ble faktisk ganske dårlig på lørdagen. Saken er at jeg drikker veldig lite alkohol og gjør det nesten aldri. Så hver gang jeg tar et lite glass så blir jeg veldig syk og dårlig.

 

lenalykke
koselig tur på søndagen

 

 

lenalykke
tur til Midgårdsormen

 

 

tur

 

 

Så gårdagen gikk til restitusjon og middagen ute,  og i dag koset jeg meg med en tur og middag, men fant raskt ut at jeg har fått magesyke. Håper jeg klarer å våkne og komme meg på jobb imorgen.

 

Hvordan deres søndag var?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “NØDVENDIG BLOGGPAUSE

  1. Så dumt du ikke kan nyte litt vin da, men er det det samme om det er hvit, rose eller rød?
    Krysser fingrene for deg i morgen, at du er frisk som en fisk…:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.