FREDAGSTANKER

Categories Hverdagen

 

 

høst

 

Det er fredag igjen. Jeg håper dere alle har en toppers dag. La oss gjøre det godt for oss selv på tross av alt som skjer i verden.

 

høst

 

høst

 

Her  var det en rolig formiddag: jeg stod opp rundt 8:00, gjorde yoga, så på film, spiste frokost så ryddet hele huset og kjøpte kake og frukt. I lunsjen hadde jeg besøk av mine tidligere kollegaer, dette var veldig koselig. Bare ei uke igjen, så starter jeg i ny jobb. Det er både veldig skummelt og jeg gleder meg. Om kvelden var jeg på arrangement i Stavanger som jeg kommer til å fortelle mer om senere.

 

lenalykke

 

høst

 

 

Her kommer det fredagstanker:

  • jeg er utrolig bekymret for min familie, det skjer mye og jeg kan ikke skrive her om dette, men det er tungt, jeg sover dårlig og opplever konstant uro inni meg
  • det har vært noen fine dager nå i september, dette er jeg veldig takknemlig for
  • jeg håper på mer sol i oktober, jeg har så lyst på flere turer ute i natur, det er kun det som roer sjela mi for tiden
  • jeg må innrømme at akkurat nå føler jeg meg litt ensom, jeg skulle ønske jeg hadde familie her, det er mitt største savn alle årene her i Norge, jeg er veldig takknemlig for min datter, skulle ønske jeg hadde familie som kunne støtte meg nå

 

Håper dere hadde en fin fredag og at vi alle får en fin helg <3

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “FREDAGSTANKER

  1. Klem til deg. Det er tøft når man er bekymret for familien og ikke har muligheten til å se dem.
    lykke til med den nye jobben din.
    En god lørdag til deg.

  2. Ja, naturen bringer med seg godt, når andre ting er sårt og vondt. Skjønner godt at du ikke har det veldig bra nå. Men håper nye jobben får fram smil hos deg 🙂 klemmer<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.